Wednesday, December 2, 2009

International House of Pancakes


Idag är det till och med mulet här i SoCal. Trots vädret tog vi en runda i Runyon, hela gänget, och sen blev det frukost på IHOP. De har julsmaker som exempelvis Pecan Pie Pancakes. Underbart gott men så otroligt mättande. Nu ska jag sätta igång att plugga lite sen ska grabbarna och jag åka ut till Santa Monica. Jag har en lektion och sen ska jag söka mina kurser inför våren. Jag hoppas att jag får alla kurser jag behöver! Självklart ska vi hinna ha seriösa samtal när jag är hemma, Cicci!

1 comment:

  1. Hihi kolla nu:
    www.youtube.com/ciccisgladjeskutt-watch.htm

    fast i verkligheten sover jag nästan
    har varit hos ninni o nenne o fikat o lyssnat på fransk glorious o bestämt att vi ska fika på stan i morron. nenne hade koll på nåt... nordkinesiskt fik. hua. hoppas jag hörde fel ;P
    kramar så jättekul att ni är här snart!!
    <3<3

    ReplyDelete