Saturday, December 19, 2009

Yum, yum, yum!


















Vi hade jättekul igår! Supergod mat! Det är så bra att gå ut och äta här i USA. Alltid gott, mycket billigare än i Sverige och massa mat. Som jag nämnde så har de en mekanisk tjur som många utmanade. Killarna flög som vantar, men de var jättesnälla mot tjejerna. Men tjejerna var inte så smarta. En tjej hade kjol till exempel, och oundvikligt åkte kjolen upp och hon visade det mesta om man säger så. Gott och kul var det hur som helst och absolut ett ställe att gå tillbaka till. Johan blev lite kär i killen som serverade oss, men jag tror att jag har hittat Janes blivande man! Helt perfekt för dig, Yanie! Nu ska jag gå ner till Hollywood Blvd och uträtta lite ärenden, men först ska jag äta resterna från igår. Jag orkade bara halva steken, så jag har halva kvar. Deluxe!

3 comments:

  1. men guuuuud vilka snygga grabbar!! vart kan jag få tag på en handfull?? ;)

    ReplyDelete
  2. Nej men är det sant!?!?! Du anar inte glädjen ;) Och han är väl amerikan?? surfar? aja jag ska gifta mig ;) hihi! Puusss

    ReplyDelete
  3. Yes, amerikan är han! Jag vet inte om han surfar, men jag antar det eftersom han bor i LA och såg lite ut som det. ;) Hihihihi.

    ReplyDelete