Sunday, December 6, 2009

Surrarn


Jonte ska alltid surra så mycket med folk här borta. Som jag nämnde så har jag och Johan varit gifta i 6 månader idag, så Jonte sa till på Cheesecake att vi hade anniversary. Vi fick en fin tallrik med tända ljus i vår cheesecake, väldigt gulligt. Grabbarna bjöd oss på godaste middagen. Tack så mycket! Cheesecake Factory är såå gott. Nu ska jag sätta igång och plugga. Jag ska hålla ett tal om min pappa på tisdag som jag måste skriva färdigt. Ikväll bär det iväg till House of Blues. Can't wait!

2 comments:

  1. Det är SÅ rätt åt er!! Stort grattis på nåntingdagen! Jonte, du är så bra - kul att se er på bilder, och kul att ni mår bra och njuter av resan. Kramar på er alla! (stjäl en minut på jobbet till att titta på er... :o

    ReplyDelete
  2. HÄRLIGT JONATHAN!! Fy vad roligt att han fixa det ;) ! GRATTIS!! snart ses vi, puss puss!

    ReplyDelete