Wednesday, December 2, 2009

Oh, my Wingstop!


Vilken härlig dag! Jonte och Micke följde med mig till skolan. Jag har fixat allt inför Scholar's Program, så jag ska söka till det nu och sen får jag se vad som händer. Efter lektionen så fick jag äntligen välja mina kurser inför nästa termin. Jag har fixat ett superbra schema och är helt ledig på fredagar nu! Jag ska läsa USAs ekonomiska historia (Economics), Political Science 1, English 2, Matte och balett. Bra kurser och bra lärare, så jag är supernöjd! Härligt att vara ledig på fredagar också. Sen börjar jag tidigare och slutar tidigare varje dag, men det ska bli härligt faktiskt. Vi hängde på 3rd Street Promenade och grabbarna shoppade lite, sen åkte vi hem och köpte Wingstop på vägen hem. Så gott! Nu blir det Jay Leno och sen sova. Imorgon blir det lunch med Sandra på skolan, lektion och sen till Venice Beach.

No comments:

Post a Comment