Tuesday, December 1, 2009

Kallt!


Idag har det varit kallt här i Cali. Det är alltid så svårt att veta vad man ska ha för kläder när man åker till skolan, för det är så mycket kallare i Santa Monica än här i Hollywood. Igår åt vi värsta dundermiddagen på El Coyote. Underbart gott och trevligt var det! Idag har jag varit i skolan på psykologilektion. Grabbarna släppte jag lös här i Hollywood, jag har inte hört något än så jag hoppas att de är okej. Ikväll ska de gå på Lakers. Jag har börjat bli förkyld, så jag ska vara hemma och vila och se om jag orkar plugga lite. Nu ska jag äta rester från El Coyote! Alltid så bra att man får ta med sig alla rester hem. So long!

1 comment:

  1. Hej vännen ivärmen som försvann..?!
    Här blev det kallt i går kväll, jätteskönt med klar luft efter en massa regndagar. Och imorse frostigt och fint - jag hoppas på lite snö före jul, eller hur?!
    Jag tycker det är så kul att du går en sån kurs som jag typ ger här på LOU, med seriöst research paper och allt (vore kul att jämföra dina uppgifter med mina... men vi kanske inte hinner med så allvarliga samtal i jul, vad tror du;)
    Kramar, nu ska jag luncha o ta en promenad i vintersolen.

    ReplyDelete