Tuesday, December 29, 2009

Bästa julklappen!


Bästa vädret idag! Så otroligt vackert med sol, minusgrader och snö. Jag fick bästa julklappen igår, vilken var att vi får stanna i Sverige två dagar till. I och med alla förseningar så ringde pappa och klagade och fixade oss på ett flyg på söndag istället. Nu känner jag att stressen kan lägga sig, och jag kan njuta mer av vistelsen. Plus att det blir ett gott nytt år, och inte åka direkt till Arlanda. Nu ska jag in till Gävle och äta lunch med massa härliga brudar på Tennstopet. Life is good. Igårkväll kunde jag inte hålla ögonen öppna. Lovisa och Bagga var här på spelkväll, men jag var otroligt tråkig och sov hela tiden. Förlåt får jag säga! Jag tror aldrig att jag varit så trött, det gick inte att hålla ögonen öppna och om jag höll dem öppna så snurrade det runt och jag kunde inte se. Det var läskigt! Nu har jag sovit 12 timmar, så jag borde vara okej. Good day, people! Bjuder även på en bild från Big Bear.

3 comments:

  1. Ja så kul att ni är här lite längre =) Åååå vad jag älskar läppglansen!!!! Tusen tusen hjärtlig tack (så säger dom jämt i norge.. :P)
    Ska testa ögon grejerna snart ;)
    Och du nyår kommer bli så bra och år 2010 kommer bli grymt!!! Happy new years! xx

    ReplyDelete
  2. Jaaa, det är ju lätt bästa läppglansen!!! Det var så lite så, baby!!! ;) Det kommer bli skitbra!!! PUSS!

    ReplyDelete
  3. gott nytt år, din underbart snygga kvinna! I love you ;)

    ReplyDelete