Wednesday, December 9, 2009

Pappa, min lilla pappa!


Idag fyller min pappa 61 år. Tänk vad stor han blir! Som en hyllning så höll jag igår ett tal och berättade för min klass hur mycket min pappa har lärt mig. Hur han har lärt mig att ingenting är omöjligt, och att man ska våga ta för sig av livet. Min pappa är väldigt bra, han! Tidig morgon här i LA nu. Jag somnade 3 inatt, inte för att jag ville utan för att jag inte kunde sova. Kreativiteten kom över mig och jag skrev och skrev på mitt arbete. Det är äntligen nästan färdigt! Nu blir det frukost och lite senare skjutsa lillebror till flygplatsen. Han ska lämna detta underbara land, jag är glad att jag inte behöver åka än. Den här helgen ska bli så härlig!

2 comments:

  1. Ni är så fina :)
    Huset i åbyggeby är vårat nu, jippie!
    Tidigt imorgon drar vi till Egypten i en vecka och vilar upp oss efter all stress som varit ett tag.
    Längtar tills du kommer hem!
    Älskar dig
    Elin

    ReplyDelete
  2. Allas våran ælsakde OVE!!!!! GRATULERAR!!!! =)
    Och Elin Grattis, va kul!!!! Puss o kærlek till alla idag genom Beccas blogg ;)

    ReplyDelete