Tuesday, December 22, 2009

Nothing in the head


Jag har knäppt massa bilder idag, men sladden ligger i min väska som är i Stockholm eller Frankfurt. Ni får se bilderna senare. Det var verkligen helt underbart i Big Bear. Vi åt på en mysig restaurang framför en brasa och köpte en Starbucks med julsmak. Det var massa snö och 5 minusgrader. Tänk att man bara kan åka en bit och vara mitt i ett vinterland. Cali har verkligen allt. Nu är det julbord som gäller hos oss. Johan och Arvid har tagit kommando, jag och Adam chillar medan de lagar mat. Fox visar Carries julspecial i repris till min stora glädje. Vi har köttbullar, potatis, rödbetssallad, julknäcke, sill, ägg, kaviar, gifflar, glögg, pepparkakor och lite till. Det går ingen nöd på oss med andra ord. Efter maten blir det Love Actually och mys i soffan. Jul, jul, strålande jul!

No comments:

Post a Comment