Thursday, December 24, 2009

Michelle Obama!


Chillin' in Philly. Ja, om ni läst min mans blogg så vet ni redan att vi såg Kevin Eubanks på planet hit. Annars så vet ni det nu. Han leder Jay Lenos band. Johan har överraskat mig hela dagen med att lägga en julklapp i min väska när jag är på toa, så att jag ser den när jag kommer tillbaka. Sist nu fick jag Glamours nya med Michelle Obama på. Hon är ju så otroligt vacker och det ska bli en fröjd att få läsa tidningen. Vi började även kolla på The Nightmare Before Christmas, men efter 5 minuter somnade jag. Nu har jag sovit 3 timmar, så jag tror inte Johan haft så roligt. Men vi ska gå och äta lunch nu, och sen är det bara cirka 3 timmar kvar tills planet mot Frankfurt lyfter. Då och då stöter vi på en trevlig själ som har tomteluva bara sådär casual. Väldigt trevligt, vi önskar att vi också haft det.

1 comment:

  1. Vi längtar efter er men det är bra att ni
    kan roa er medan ni väntar! Vi ses om 11 timmar, kram mamma o pappa

    ReplyDelete