Thursday, November 26, 2009

Black Friday!


Då var Turkey Day över. Mitt andra tacksamhetsämne för idag är min amerikanska familj. De är så otroligt underbara. Vi hade världens mysigaste dag i OC med Lisas föräldrar, Gregs föräldrar, Chad och Kelley, Lisa och Greg, Kaitlyn, Ryland, Ellie och Adina. Jag åt tills jag nästan sprack och vi fick med oss massa rester hem. Jag älskar Thanksgiving mat! Kaitlyn och Ellie sa grace vid matbordet. Kaitlyn tackade för sin familj och för alla barn som inte har en mamma och pappa. Sötaste Kaitlyn! Nu ligger min man här bredvid mig och snarkar. Han är inne i någon konstig cykel, han vaknar klockan kvart i sju varje morgon och somnar bums klockan elva. Vi kan aldrig kolla på film längre, han somnar bara. Jag tror att han börjar bli gammal. Nu ska jag också sova. Vilken underbar dag det varit. Just ja, imorgon är det Black Friday som min moster så fint skrev en kommentar om. Alla är helt galna! Klockan 5 am imorgon öppnar till exempel Target för sin rea. Såg alldeles nyss på nyheterna hur folk redan sitter och köar utanför butikerna för att kunna shoppa billigt. Jag tänker sova!

No comments:

Post a Comment