Monday, November 9, 2009

Det finns inget bra med Sverige, alltså?


Jag tänkte fortsätta med bilder på lägenheten. Igår kväll beställde jag ett köksbord med stolar, äntligen! När min bror och kusin kommer om några veckor så finns det en sådan lyx som ett köksbord. Så fort vi fått hem det ska jag ta lite fler bilder och lägga upp. Just nu är det bara ganska tomt. Ingen hade några kommentarer till mitt inlägg om varför man ska åka till Sverige, så det kanske inte finns så många anledningar? Det är tur att jag har kommit på några. Nu ska jag börja skriva mitt tal och sen åka till skolan. So long, friends!

3 comments:

  1. Jag har en - det finns riktigt snygga killar i Sverige (jag talar av egen erfarenhet)! Eller just det... jag har ju flyttat till USA, sa nu kanske det ser annorlunda ut pa den fronten. Hmm.. kan nog inte hjalpa dig anda!

    ReplyDelete
  2. Ne førsøkte komma på nåt om svea faktiskt men det bæsta før mig med svea ær min familj o vænner, det ær nog næstan min enda anledning att åka dit ;)
    Hehe positiv svensk jag :P
    Man brukar alltid sæga att svenska sommrar ær grymma och det var dom, førr! Sista åren hare det væl mest regnat..
    Hmm men sen har vi ju som ovannæmda, snygga både killar o tjejer ;) svenskar ær ju lite kænda før det værlden øver!
    Ok Becca mig ær i alla fall fel person att fråga om svea :P hehe så jag lægger ner..XXXX

    ReplyDelete
  3. Söta Jane!! I know!!! Det är ju familjen och så. Men det finns ju fina platser. Men liksom här går det ju inte att säga vi har berg och stränder - då säger ju alla här, ja men det har ju vi också. Och här är bergen större och stränderna bättre. Men nu har jag skrivit ett tal i alla fall. Maten är ju riktigt god och bra!!! Love you, Jane!!! PUSS! Jag ÄLSKAR att du skriver kommentarer!!!!!!!

    ReplyDelete