Monday, November 9, 2009

CSI Miami.


Äntligen har jag skrivit färdigt mitt tal och gjort en powerpoint till. Det känns så underbart när man är färdig med något som man våndats över att göra. Mamma gjorde ett helt lass med köttfärsbitar och sås när hon var här, som vi fryste in. Ikväll avnjöt jag en sådan, så lyxigt med svensk mammamat! Nu är det CSI Miami, ett avsnitt där alla CSIs är inblandade. New York och Las Vegas också. Riktigt spännande! Nu ska jag snart gå och lägga mig, för imorgon ska jag hålla tal och måste vara pigg. Godnatt!

1 comment:

  1. Lycka till på talet babe!!! U ll rock as usual =)
    Ja finns det något godare æn mamma mat? Ne, ælskar thai, indo och allt sånt men efter några veckor børjar det ændå suga i magen efter mammas spenat sås, biffar, køttfærssås MMM nu blir jag ju hungrig ;) love ya!

    ReplyDelete