Wednesday, November 25, 2009

Thanks and giving!


Vilken underbar högtid Thanksgiving är! Hela denna veckan har de special på Todayshow om vad man ska vara tacksam för och hur man kan hjälpa andra. Det är verkligen bra med en högtid som påminner om hur mycket man har att vara tacksam för. Nog för att man ska vara tacksam varje dag, men med en högtid som Thanksgiving så tvingas man tänka lite extra. Idag är Bon Jovi och sjunger massa klassiker på Today, nice! Idag har jag en lektion som börjar kvart i fyra och sen är jag ledig hela helgen! I'm so excited! Det bästa är att jag inte har massor att göra i skolan heller, så idag känner jag att jag får slappna av lite. Jag och mannen ska åka till IKEA senare idag för att inhandla lite mer glögg till oss, och en glögg vi kan ta med oss till "grandma & grandpa" imorgon (de kallas även P&C). Det blir nog en sväng till the Grove också. Där har de redan invigt julen, och Santa är där. Jag måste hinna med att göra en potatisgratäng också, det blir mitt bidrag till Thanksgiving bordet. Det ska bli så gott med Thanksgiving mat! Det känns lite som julafton imorgon faktiskt. Härligt väder ska det också bli, det kanske till och med blir ett dopp i P&C's pool! Underbart!

1 comment:

  1. Ååå låter super najjs med hela grejen =) Inför till svea bums!!!!! ;) BON JOVI oh me love!!!!!! =)

    ReplyDelete