Friday, November 6, 2009

Film time!


Julen är snart här, som sagt. Idag invigde jag och mannen Starbucks julsmaker, Peppermint Mocha och Gingerbread Latte. Vi satte oss på Starbucks nere på Sunset Strip och tittade ut över alla fina lampor en stund. Sedan drog vi vidare till Beverly Center för lite shopping. Nu sitter vi hemma med en In N' Out burgare i handen och filmen Friends with Money. Ska bli mysigt att ta täcket till soffan och titta på film. Imorgon är det Hanson, och vår trogne vän Adam (Johans klasskompis som otroligt nog är från Gävle) ska också haka på. Johan och Adam ska ha plakat som det står I LOVE HANSON på, har de lovat. Det kommer bli spännande! See you tomorrow! Nu, filmtajm!

2 comments:

  1. Hahah klockrent med plakatet =) Førsta gången du ser hanson va, eller ær ja glømsk som vanligt!!?!? Från gævle, hur många ær vi från gævle egentligen?? Hmm hela oslo e ju fullt av gævle bor med o mest såna som jag inte vet vilka dom e sen innan, wierd! Becca jag ska gøra starta en nedrækning tills jasg sk flytta till LA nu så jag ser att det faktiskt nærmar sig sakta men sækert :P hehe, behøvs nåt att se fram mot i kylan o regnet! I love ya!

    ReplyDelete
  2. Nää, jag såg dem när jag bodde här förr. Men jag doooog!!! :D Så det kommer bli så bra nu igen! Hahahaha, I know!!! Ååååååhhhh, jag ska ha nedräkning här tills du kommer också!! Love ya, sweets! PUSS!

    ReplyDelete