Saturday, November 28, 2009

Thanks x 2


Vad lätt det är att glömma att vara tacksam! Jag glömde tacksamhetsveckan igår igen. I alla fall så vill jag från igår säga hur tacksam jag är för alla mina vänner! Ni vet vilka ni är och ni är bäst! Jag älskar er så mycket och vet inte vad jag skulle göra utan er! Tack till alla er och puss på er! Dagens tacksamhetsämne är min älskade moster Gunilla. Idag fyller min fina moster 50 år och det ska vi få fira när vi är hemma över jul! Puss och grattis till dig, kära moster! (Självklart är min andra moster Cicci också väldigt fin) I love you! Det här fina hoppet i stugan tillägnar jag er!

2 comments:

  1. Älskade Becca, din tacksamhetsvecka har gjort ringar på vattnet - vi är nog många som har kommit ihåg attt tacka lite extra den här veckan!
    LOVE YOU! Blessings! morfar och mormor

    ReplyDelete
  2. Hej gullefina, Du är så söt! Tackar för att du finns :)
    Ja vi började fira Gunilla igår då, eftersom hon fyllde, och man kan tro att lägenheten förväxlat sej med Singapore Changi airport, hon fick orkidéer av nästan alla - så vackert! (Ni var också med på en fiiin cerise orkidé fast den kom från Gottsunda centrum;P)
    KUL att ni har Jonte och Micke där att dela jul-för-glädjen med, fast rätt roligt att du har lagt ut Sverigebilder på er... Hemlängtan??
    Granen och ljusstaken ser ju helt rätt ut. Jag satte precis upp min stjärna, o tände första ljuset i adventsstaken, och började på den vita delen på datumljuset... som mormor har skickat (typiskt gulligt av henne eller hur!)
    Kul att ni också börjat förjula - Ännu mera KUL att ni kommer hem tills det smäller. God bless us all!! Puss!

    ReplyDelete