Friday, November 13, 2009

Happy Friday, again!


Jag vaknade imorse till en strålande sol och blå himmel. Vad underbart det kan vara att bo här i California. Jag och Johan drog oss till Runyon Canyon för en promenad, och åkte sen till en bilshop för att kolla hur mycket det kostar att fixa en skada som en tjej ställde till med. Om ni har läst Johans blogg så vet ni att en tjej körde in i vår bil i helgen. Det blev en liten skrapa, och jag trodde att det skulle kosta typ 50 dollar att fixa. Anyway, nu när vi kollade så kostar det hela 800 dollar att fixa. Tjejen ville ge oss kontanter istället för att gå genom försäkringen, så idag ska Johan ringa till henne och ge henne beskedet. Nu har jag precis ätit frukost och ska bara hänga lite i soffan innan jag ska ner till poolen. Lovely day!

No comments:

Post a Comment