Sunday, November 22, 2009

Men, en hund!


Nu har jag och min man blivit helt besatta med att vi vill ha en hund. Jag har kollat upp regler och så vidare, och vi får ta med hunden till Sverige på semester utan att lillen behöver sitta i karantän. Om ni sett The Proposal så har ni också sett hur underbart söt hunden i filmen är. Helt underbar! Den hunden blir lite väl stor när den är fullvuxen, så det sparar vi till vi har ett hus. Jag har börjat kolla på adoptionssidor för hundar och vi har bestämt oss att om vi ska ha hund så ska vi adoptera en. Varje år får de avliva 10 000 hundar i San Diego för att det inte finns någon som kan ta hand om dem. Det finns valpar också, som den här till exempel. Hur söt är inte den? Vi får se, vi kanske har en hund i januari. Min lillebror pratar starkt emot att vi ska skaffa hund, han tycker att vi ska skaffa barn istället. Absolut inte, säger jag! Här blir det inga barn på ett tag.

2 comments:

  1. jag har en sak att berätta... jag är gravid.

    ReplyDelete
  2. Åååå hundvalp!!! Va mysigt! Mysiga promenader i LA!! Nice as =)

    ReplyDelete