Tuesday, November 17, 2009

Okej, sista gången.


Nu ska jag aldrig dra upp Heidi och Spencer mer. Men jag måste bara få berätta att de var på Regis & Kelly imorse, och vad är det för fel? Jag hoppas och tror innerst inne att de måste skämta, att de inte är allvarliga. De har skrivit en bok som heter "How To Be Famous" och tydligen har Spencer velat bli känd hela sitt liv och det är därför han dejtade Heidi från början. Jag hittade inte klippet från idag, men de var med på Today Show förut. Det kan ni se här:


Jag kom precis hem från skolan, har fått lära mig om mental disorders vilket var spännande! Nu kollar jag på Oprah, där Jenna Jameson är med. Hon beskriver att hon hela sitt liv ville bli porrstjärna för att kunna "Touch people's lives". Okej, säger jag.

No comments:

Post a Comment