Thursday, November 19, 2009

Hysteri!


Vi fick vårt bord och stolar igår! Äntligen! Men det tog gripande en timme att få ut det, alla var så sega på Walmart. Det var inte ett så bra område vi var i heller, jag tror det var Inglewood. Vi fick hem det i alla fall och det är jättefint, mycket bättre kvalité än vad jag trodde också. Det blev inget Whole Foods för oss igår, vi blev färdiga så sent så det blev Ralphs istället. Men nu har vi sett att Ralphs är öppet 24/7, och det är ju bra. I och med att allt tog så mycket extra tid igår så hann jag inte plugga så mycket. Så nu måste jag sätta igång att plugga till mitt prov imorgon. Nu är det Robert Pattinson på Todayshow, någon som är avundsjuk (Hanna kanske)? Det är fyra stolar till bordet, men jag hann bara skruva ihop två igår. Min man har en tendens att bli väldigt (!) arg när han ska skruva ihop saker, så jag låter honom slippa det.

3 comments:

  1. men johan som är så händig ;)

    ReplyDelete
  2. hallå! lite cred ska jag väl ha? jag satte ju ihop halva bordet och en fjärdedels stol! snart ska jag i alla fall börja bygga baren.. den ska stå färdig tills du och danne kommer och hälsar på, lullen!

    ReplyDelete