Friday, November 13, 2009

Härliga jul!


Det ska bli så roligt att åka hem över jul! Hanna berättade idag att vi ska ha företagsjulmiddag med Brynäs Konsult (pappas företag) samma dag, eller nästa, som vi kommer hem. Hela min familj och Bergroths (min extended family) ska ut och äta och gå på bio. Ska bli underbart! Sen har min fantastiska vän Emma en julfest på juldagen (då hon också fyller år), där massor av mina kompisar kommer att vara. Det ska bli underbart as well! Nu längtar jag efter kylig jul och massa mys, men tiden kommer bara att springa iväg tills vi är där. God Jul så länge!

2 comments:

  1. Ja skynda skynda julen KOM NU!!!! Längtar =) MASSA mys kommer det va, grymt att träffa er!!!!! Puusssiss

    ReplyDelete
  2. Kanske ni beöver en till konsult till konsulterna?? ;P -skoja bara, men vi ses!!
    PS Har kollat igenom dina poster nu, Becca, det är jättekul att bli lite i fas med allt ni gjort, hoppas vi hinner prata på julen! Kram! (ska nog jobba nu...)

    ReplyDelete