Thursday, November 12, 2009

Då var det klart!


Vilken härlig dag det här blev! Har nu gjort mitt tredje prov i psykologi, vilket betyder att jag bara har ett kvar. Jag hoppas att det gick bra. Nu börjar jag se slutet på terminen. Även om jag älskar att gå i skolan, så är det ändå skönt att se slutet. Det ska bli kul att börja med nya kurser, jag ska äntligen få börja läsa Political Science! Nu blir det lite Oprah, lite plugg och väntande på att mannen ska komma hem. Vi tänkte fira att det är torsdag med att åka till IKEA och äta middag. Svensk mat, yum! Imorgon ska jag ligga vid poolen, det ska vara ungefär 85 degrees hela dagen. Äntligen helg! Me love!

2 comments:

  1. Grattis gumman!
    Ha en skön helg nu o hälsa till fam. Stone från oss! Kram/mamma

    ReplyDelete
  2. Becca ær sååå bra, du ær bæst!!! puss

    ReplyDelete