Monday, November 16, 2009

My own Zac Hanson.


Nu ska jag strax gå iväg och se min man uppträda. Jag glömde berätta tidigare att jag stötte på mamman från Gilmore Girls på Target sist. Alla älskar Target! Nu har vi börjat med vår sista uppgift i English 1. Vi ska skriva ett Research Paper på 10 sidor, vilket faktiskt ska bli intressant. Jag ska skriva om, hör och häpna, alkoholism och hur ärftligt det är. Jag läser en bok till Psychology 1 som heter Drinking: A Love Story, vilket betyder att jag kan använda den till mitt Research Paper också. Jag ska intervjua min pappa också, om hans pappa tänkte jag. Nu måste jag slita mig och dra mig ner till Hollywood Blvd. Johan: Jag SKA ta med ditt blåa papper, och kameran! Jag är ju min mans största fan, som ni kanske förstår. This is so exciting!

1 comment:

  1. Hihi va gulligt!!!! Ni ær før søta ni två!!! =)
    Snart får Johan titta på Rebecca St Jane oxå ;)

    ReplyDelete