Thursday, November 26, 2009

Turkey Day!


Idag är det äntligen Thanksgiving och min och mannens första högtid tillsammans. Just nu sitter vi under täcket i soffan och kollar på Macy's Thanksgiving Parade. Massa stora ballonger, kändisar, Broadway performances med mera med mera. Underbart verkligen! Jag glömde skriva tacksamhetsämne igår, så jag får skriva två idag. Mitt första är att min pappa blev kristen. Jag har gjort en intervju med min pappa nu, angående alkoholism och hur det var att växa upp i ett alkoholisthem. Jag kan bara säga att jag är väldigt tacksam för att pappa inte fortsatta på sin bana som alkoholist så att han kunde träffa mamma och de kunde få mig. Om inte pappa hade blivit kristen hade jag aldrig funnits. Mitt andra tacksamhetsämne kommer senare idag, jag vill inte give it away på en gång. Nu ska jag fortsätta kolla på Al, Matt och Meredith i paraden!

2 comments:

  1. underbart!
    bra sagt, Becca. Behöver tackas för många gånger om! Jag tackar också för att din pappa blev kristen o gifte sej o fick er :)
    Och vad gör du på svarta fredan då...? kanske jag hälsar på er nästa år, å tar med gullpengaväskan... ha.
    Sessnart!!

    PUSSS

    ReplyDelete
  2. Du ær så fin Becca!!!!! Blir ju rørd, kænslig eller bara trøtt før det ær tidigt ;) Men fint i alla fall!!!! I love you!

    ReplyDelete