Monday, November 23, 2009

It's time to give thanks!


Idag har jag varit i skolan nästan hela dagen. Jag hade två lektioner och en håltimme mellan det. Efter skolan har jag skrivit ett psykologiarbete på 6 sidor, ätit middag i min ensamhet och kollat på Accidentally on Purpose. Denna vecka är det Thanksgiving, som är en av mina bästa högtider. Godaste maten som man aldrig kan sluta äta. Jag och min man firar Thanksgiving i OC med min familj. Ska bli så otroligt mysigt. Ett stort plus är att det är kortvecka också, Thanksgiving är på torsdag och vi är lediga från skolan torsdag och fredag. Denna vecka får bli tacksamhetsvecka för mig. Det finns så mycket att vara tacksam för i livet! Jag börjar veckan med att säga att jag är tacksam för att jag har en så underbar man som Johan. Han är helt enkelt bäst (han ville att jag skulle blogga om honom) och jag älskar honom så. Hittade bilder från min första Thanksgiving för tre år sedan, här är lilla Ryland, Greg och grandpa. Jag kan inte förstå att han är så stor nu!

2 comments:

  1. Du ær en så underbart vacker lycklig och tacksam person!!!! God bless =) And I love you! Å så mycket kærlek ;) hihi!

    ReplyDelete
  2. Tacksamhet ger ännu mera att vara tacksam för - härligt att du upptäckt det! Och jag tackar Gud för dej!mormor

    ReplyDelete