Wednesday, November 11, 2009

Veteran's Day!


Idag hedrar USA de soldater som dött eller är i krig. En fin ceremoni med Obama har visats på tv, banker och så vidare är stängda. Min skola är däremot öppen idag, men på fredag är jag ledig. Igår hade jag mitt tredje tal, och jag hoppas att det gick bra. Jag fick tillbaka mitt Silvia-tal också, och jag fick A så jag blev glad. På lördag ska jag ha en tjejkväll med Johanna, Julie och Juliana (tjejer från min Speech-klass). Vi ska gå till Playhouse (nya innestället i Hollywood), som ligger nere på hörnet här med bara 4 minuters gångväg dit. Det ska bli så roligt! I helgen känner jag att jag kan slappna av lite och inte plugga alltför mycket. Jag ska hänga vid poolen en hel del också. Nu måste jag verkligen plugga!

1 comment:

  1. Hihi, ja det är mysigt men snön försvann lika fort! Som det brukar vara.. Hoppas det kommer massa snö tills ni är hemma :) Du verkar ha det bra med dina julsmaker på Starbuck's också å borde inte klaga ;) Kan inte sticka under stolen med att jag är sjukt avis på er som får vara i världens bästa stad!! Ha en bra dag! Puss!!

    ReplyDelete