Tuesday, November 24, 2009

Tack!


Eftersom jag startade tacksamhetsveckan igår, så tänkte jag att jag skulle fortsätta idag. Nu sitter jag i skolan och väntar på att min lektion ska börja. Jag har pluggat till mitt prov och nu ska jag göra lite research inför ett arbete. Idag vill jag i alla fall säga att jag är tacksam för min lillasyster Hanna. Tänk att jag fick en lillasyster efter allt tjat på mamma och pappa. Hon är världens bästa lillasyster, och det är verkligen tomt utan henne här borta. Jag hoppas att hon flyttar hit snart, gifter sig med en amerikan och stannar här för alltid. Det är min plan för henne. Tack, Hanna, för att du är den du är! Puss på dig!

1 comment:

  1. nu förstod jag varför jag skulle läsa bloggen idag;)aw , vad gullig du är !
    jag älskar dig och saknar dig!
    jag är väldigt tacksam att jag har dig också!
    det kan du slå vad om att jag ska, när jag hittAr en amerikan så smäller det! ;) hah
    PUSS PUSS PUSS AND LÖÖÖV!!!

    ReplyDelete