Friday, November 20, 2009

Helt plötsligt fredag, igen!


Det känns bra att det är fredag, men jag måste plugga hela helgen. Idag skulle det regna ute, men det är strålande sol! Jag har varit hemma från skolan idag, har haft så ont i magen. Lisa sa igår att om det var något som hon lärt sig av mig så var det: Just do it! Jag har inte tänkt på det så mycket, men jag antar att det är så jag ser på livet. Istället för att bara drömma om saker och ting så vill jag göra saker. Jag tror att det har med att göra att jag är så envis också, jag ger mig inte förrän jag har klarat det. Dagens insikt så att säga. Nu ska jag titta på Martha Stewarts bröllopsspecial, massa fina klänningar! Ikväll blir det en hemmakväll med min man, det känns bra. Även om man ses varje dag är det härligt att få lite tid att hänga. Det här hade min kära vän Gilla postat på facebook (superkul!):

Kör en liten Gävleserie med bilder. Här: Nyförlovade nördar!

1 comment:

  1. Åååå så fina ni är!!!! coolingar not nördar! Å bali banden på, love it!!!! love u!

    ReplyDelete