Thursday, November 19, 2009

Tonight's gonna be a good night!


Ikväll gäller det! Carrie, here we come! Ni får kolla in Jimmy Kimmel Live när det sänds hemma, och se om vi är med. Lisa och Kelley, mamman i familjen som jag bodde hos och hennes brors fru, kommer upp hit vid fem. Jag ska göra tacogratäng när jag slutat, vi ska äta och sen ska vi möta upp Johan på Kodak Theatre. Och sen... ska vi gå på Carrie Underwood! Yeeha! Ska bli så kul, så kul! Snälla be att jag ska klara mitt prov imorgon, trots att jag inte hinner plugga hela dagen idag. Nu ska jag äta frukost! Good day!

2 comments:

  1. Åååå ha så kul gumman, enjoy!!!! =) Provet komme gå galant det vet jag, du æ grym!!! Love ya!

    ReplyDelete
  2. AHHHHH!
    jag vill inte sverige nå mer.
    jag vill komma till dig.
    du klarar det, du är bäst.
    puss

    ReplyDelete